my blog

nama

Pengikut

JGN LUPA KLIK

iklan jap

Jumaat, 30 Disember 2011

SESI ORENTASI SKBI

Tahun depan syasya akan msuk darjah satu, persiapan semua ibu dah siapkan awal2 lagi. Pada 28 Disember 2011 satu sesi orentasi diadakan kepada pelajar yang akan masuk darjah satu tahun depan dan syasya turut terlibat.

Lapas antaq irfan kt tadika ibu pun terus drive ke SKBI degan kakak n syasya, abah tak dapat ikut sebab abah kerja ari ni so ibu jer la yang nk kena urus semua.

Lepas mendaftar, syasya dapat kelas 1 Berlian, lepas tu pelajar kena masuk dalam kelas dan semua ibu bapa tidak dibenarkan untuk menunggu anak2 di kelas kerana ujian akan dijalankn kepada semua pelajar untuk menentukan kedudukan kelas. Ibu berdoa semoga syasya dapat buat yang terbaik, amin.

Ibu n kakak turun dengar taklimat daripada Puan Pengetua SKBI( Sek. Kebangsaan Bertam Indah), pengetuan meminta agar semua ibu bapa menaruh kepercayaan kepada tenaga pengajar ataupun guru yang akan mengajar anak2 di sek. tersebut.



SKBI adalah antara sek yang terbaik di kepala batas ini, ibu doakan semoga anak2 ibu juga antara pelajar2 yang terbaik dalam sekolah itu nanti, amin.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan