my blog

nama

Pengikut

JGN LUPA KLIK

iklan jap

Rabu, 20 Februari 2013

Kenangan Di SPU

Tadi masa tengah2 kemas barang kt tempat kerja, tetiba jumpa album gambaq. Dalam tu ada banyak jugak la gambaq ibu masa kt SPU antaranya gambaq ngan ibu n Kak Ani Bador n Kak As (anak2 ibu panggil aunty jer). Rasa cam baru ja semalam gambar tu diambil. Kak ani dah pindah JKR Sepang, Kak As plak kt KPKT di Alor Setaq. Lama la sangat tak jumpa kakak2 yang sangat baik hati n penyayang ni.

Dulu ibu ingat lagi, masa tu Kak ani dok kuarters TUDM kat Bagan, kami selalu buat BBQ kt umah kak ani sebab umah kak ani mengadap laut....best. Ramai2 datang bawak makanan, dan yang bawak perut pun ada jugak. hihihi.... memori tu tentu tak akan jumpa lagi. Ibu rindu sangat suasana masa tu, warga JKR SPU dh macam saudara sendiri. Alangkah bahagianya kalau dapat berjumpa kembali........

Eh!!! ibu ke ni??? 

masa ni ibu lom kawin lagi

2 ulasan:

  1. Kak effa....lawanya masa ni....:)

    BalasPadam
  2. hai!!!! tak dak duit siling la pulak nak bagi kat ida

    BalasPadam