my blog

nama

Pengikut

JGN LUPA KLIK

iklan jap

Selasa, 6 Mac 2012

Vanilla Coklat

Rasanya dah lama aku tak menulis kan kat sini, tak tau la nk tulis apa, asyik2 benda yang sama jer.....jemu plak org membaca nanti.
Dalam dok layan bloq ni tetiba ja aku teringat hari ni hari selasa, so apa lagi teringatlah vanilla coklat dlm slot Lestary TV3 tu kan..............  so sweeeeet
Wooow......tengok tajuk pun mesti ramai yg dah teruja gilerrr,jgn sampai gila dah la. Skrg ni tenagh demam drama vanilla coklat, aku ni dah tak sabaq dah nak tunggu hari selasa. bangun tido jer terus ingat hari apa..kehkeheke  smpai cam tu skali la.

Anak2 aku pun turut terjebak skali dgan cita ni, siap tunggu dpn tv lagi lepas balik mengaji. Dan kalau hari ni pastinya kerja sekolahtelah disiapkan dengan jayanya dengan lebih awal sebab kalau lom siap kerja skolah aku tak bagi tgok, so balik skolah bertungkus lumus la anak2 aku yg dua org ni buat kerja skolah, irfan lain la masih belum mengenal apa itu vanilla coklat. Yang dia tau kartun jer......

Kita berbalik kpd tajuk asal,skrg ni cita memang tengah best maklum la kan Zarra dah berbaik dah ngan Aamir, tak sabar nak tunggu malam ni sebab zarra dh hamil, aku ni teruja mengalahkan mak n bapak dia pulak.

Dulu masa mula-mula cita ni aku tak berapa syok sangat sebab zarra tu garang giler...  api sejak dah berkahwin tu best giler...lucu sgnt2 terutama skali time makcik diaorg tinggal skali. Bila dah berbaik plak romantiknyaaaaaaaaaaaaaaa.

Hai aku plak yg dok angau.

 
so sweet



Ok, kita tengok malam ni yer jgn lupa plak.


1 ulasan:

  1. minggu ni jalan cerita kurang skit la, tapi bunga2 nak berbaik dah ada, dan yg penting bapa zarra dh tahu siapa kamal

    BalasPadam