my blog

nama

Pengikut

JGN LUPA KLIK

iklan jap

Selasa, 18 Oktober 2011

salam buat semua

salam...

rasanya sudah lama saya tidak menjengah blog ni, kesibukan tugas membataskan masa untuk menulis. buat pengetahuan semua, saya kini telah beralih tugas ke JKR KOMTAR Pulau Pinang.  Kerana masih belum diberi sebarang tugas jadi saya rasa rindu la pulak untuk menjengah blog ni.

 setelah 11 tahun berkhidmat di JKR SPU, kini saya telah ditempatkan di ibu pejabat. banyak kenangan pahit dan manis saya tinggalkan di JKR SPU. rasanya segala perjalanan kehidupan ini bermula di sana, sayu dan pilu rasanya untuk meninggalkan teman2 tersayang, namun demi tugas saya terpaksa.

walaupun begitu bukan bermakna saya akan terus melupakan JKR SPU, tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat bergopsip. hihihi.....



kenangan sewaktu sambutan Majlis Rumah Terbuka di JKR SPU baru2 ni. kesempatan ni bukan senang nk ambil....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan