my blog

nama

Pengikut

JGN LUPA KLIK

iklan jap

Sabtu, 5 Februari 2011

HAPPY CHINESE NEW YEAR 2011

Selamat pagi, embun makin galak menitis namun mata ini masih belum mahu terpejam. sudah dua malam aku berada di kampung halaman sempena cuti perayaan kali ni. ku tingglkan suami dan hero kesayanganku di sana.

Balik kampung memang seronok, namun yang paling tidak seronok ialah berat badan aku pasti akan bertambah, maklum sajalah banyak menu yang dihidangkan. bangun saja pagi dah mengadap makanan, pastu mkn tghhari, petang n malam, tu tak kira lagi makanan ringan yang aku sumbat kt mulut aku lg..... hai apa nk buat hidup mesti makan.

balik ramai2 lagi la.... semua sibuk nk buat makan. makan, makan, makan. CNY plak kenduri sana-sini, semua tambah kalori, tambah lemah tepu.... so badan aku pun macam belon ler....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan